Onnittelut edelläkävijyydestä

Tutkimusten mukaan kestävään liiketoimintaan panostavat yritykset saavat kilpailijoihinsa nähden 5–15 vuoden etumatkan. Ilmoituskanava on osa yrityksen vastuullista toimintaa, jota niin henkilöstö, asiakkaat kuin sidosryhmätkin edellyttävät ja arvostavat.

Keskuskauppakamarin Ilmoituskanava-palvelun avulla organisaatiosi tarjoaa ilmoittajille anonyymin ja luotettavan väylän kertoa väärinkäytöksistä ja epäeettisestä toiminnasta varhaisessa vaiheessa. Puuttumalla väärinkäytöksiin ajoissa myös kustannukset epäkohtien korjaamisesta ovat alhaisemmat.

Keväällä 2021 tekemämme selvityksen mukaan tietoisuus Ilmoituskanavista oli edelleen heikkoa. Tutustu Vasikointia vai välittämistä -selvitykseen tästä ja saat tietoa suomalaisyritysten käyttämistä ilmoituskanavista.