Varaa esittely

Keskuskauppakamarin Ilmoituskanava-palvelun avulla vastaat ilmoittajansuojalain vaatimuksiin ja tarjoat turvallisen ilmoituskanavan henkilöstöllesi ja sidosryhmillesi vaivattomasti ja kustannustehokkaasti.

Varaa palvelun henkilökohtainen esittely tästä.

Haluatko testata palvelua? Ota yhteyttä ja tilaa demotunnukset.

Varaa aika esittelyyn

Varaa aika maksuttomaan esittelyyn oheisella ajanvarauslomakkeella. Jos et saa varausvahvistusta ja kalenterikutsua sähköpostiisi, tarkistathan roskapostikansion, kiitos! Ajanvarauskalenteriin pääset suoraan myös tästä linkistä.

Yhteystiedot

Voit olla meihin suoraan yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.

Liity uutiskirjeemme tilaajaksi tästä, niin saat tiedon tulevista tietoiskuista ja koulutuksista sähköpostiisi.

Keskuskauppakamari

PL 1000, Alvar Aallon katu 5 C
00101 Helsinki
Puh. vaihde: 09 4242 6200
ilmoituskanava@kauppakamari.fi
kauppakamari.fi

Palveluntarjoaja:
Keskuskauppakamarin Palvelu Oy
Y-tunnus: 0427797-1

Mirva Monti

Avainasiakaspäällikkö

044 525 8050

Tomi Mäkinen

Avainasiakaspäällikkö

050 346 3300

Christian Tabell

Asiakaspalvelu

040 146 1826

Stina Wikberg

Johtaja, yritysten itsesääntely ja vastuullisuus

09 4242 6200

Ota yhteyttä tai varaa ilmainen esittely

 

    Näin otat Ilmoituskanavan käyttöön

    1. Varaa palvelun esittely tai tutustu ilmoituskanavaan tietoiskussamme.
    2. Tilaa ilmoituskanava käyttöön olemalla yhteydessä avainasiakaspäällikköömme tai lähettämällä meille viesti yhteydenottolomakkeella.
    3. Sovimme kanssasi kahden verkkotyöpajan ajankohdat.
      Ensimmäisessä työpajassa käymme läpi kanavan ominaisuudet ja kanavakohtaiset asetukset kanssasi.
      Toisessa työpajassa esittelemme valmiin kanavan ja koulutamme yrityksesi ilmoitusten käsittelijät ilmoitusten vastaanottamiseen.
    4. Saatte kanavan käyttövalmiiksi haluamassanne aikataulussa.

    Suunnittele sisäiset prosessit ilmoituskanavaa käyttöönottaessasi

    Ilmoituskanava on palvelu, jossa organisaationne voi ottaa vastaa ilmoituksia ja käydä vuoropuhelua ilmoittajan kanssa.  Huomioi myös muut ilmoitusten vastaanottamiseen liittyvät vastuunne:

    • Nimeä ilmoituskanavan toiminnasta vastaava henkilö tai yksikkö
    • Suunnittele organisaatiollenne sopivat ilmoitusten käsittelyprosessit tietosuoja ja tietoturva huomioiden:
      • Ketkä organisaatiossanne vastaavat ilmoitusten vastaanottamisesta, käsittelystä ja jatkotoimista?
      • Miten varmistetaan ilmoitusten käsittelyn määräaikojen toteutuminen?
      • Kuinka usein ja kenelle ilmoituksista raportoidaan?
      • Mihin tulleet ilmoitukset arkistoidaan ja mitä tietoa sisällytetään arkistoon?
    • Tee tietosuoja-asetuksen edellyttämä vaikutustenarviointi ja laadi ilmoitusten käsittelystä tietosuojaseloste käyttäjiä varten.
    • Viesti ilmoituskanavan käyttöönotosta ja huolehdi, että henkilöstösi ja sidosryhmät löytävät ilmoituskanavan. Henkilöstölle kanavasta voi viestiä esimerkiksi intrassa ja muille sidosryhmille verkkosivuilla. Kerro selkeästi, mitä tarkoitusta varten ilmoituskanava on.